Vil du have 10% rabat?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få rabatten med det samme!

Nej tak

Handelsbetingelser

LEVERINGSTID

Ordre modtaget inden kl. 12.30 forventes afsendt samme hverdag. Ordre modtaget efter kl. 12.30 forventes afsendt førstkommende hverdag. Ordre modtaget på helligdage samt i weekenden forventes afsendt førstkommende hverdag.

Leveringstider på vores produkter kan variere, men hvis varen er på lager tilstræber vi at afsende den 1-2 hverdage efter vi har modtaget din ordre. Tjek altid leveringstid på det enkelte produkts egen side. Vi sender med GLS eller DAO, som leverer din pakke til dit nærmeste pakkecenter inden for 1-6 hverdage. Når din pakke er på vej, modtager du en email/SMS. 

Skulle du mod forventning ikke modtage din pakke, beder vi dig kontakte os med det samme, så vi kan spore pakken hos transportleverandøren og afhjælpe eventuelle fejl. 

LEVERING I OG UDENFOR EU

Vi sender også pakker til andre lande. Her bruger vi den forsendelsesmetode, der bedst kan betale sig for hvert enkelt land. Levering til andre EU-lande koster 125 kr. Til lande udenfor EU er prisen 199 kr. Bemærk at modtagere udenfor EU kan bliver opkrævet told ved modtagelse.

RETURNERING

Skulle du fortryde dit køb, har du 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager varen. Kontakt os pr. mail eller via vores kontaktformular og informér os om, at du planlægger at returnere varen. Varen skal returneres ubrugt, i original emballage, og i samme stand som du modtog den. Når vi har godkendt returneringen og modtaget varen, vil vi hurtigst muligt, og senest otte dage efter modtagelse, refundere købsbeløbet til din konto.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Du må gerne vælge at sende varen til en pakkeshop. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er sendt retur til os.

Benyt dette link til nemt at købe en returlabel:

Gå til vores returportal

Hvis du ikke gør brug af vores returportal skal du huske at gennem trackingnummeret, som bevis på at varen er afsendt. 

Du bærer ansvaret for varen, indtil den er retur hos Dayie og skal sørge for at have dokumentation for, at returpakken er afsendt – for eksempel en kvittering fra posthuset eller fragtmanden. 

UAFHENTEDE PAKKER

Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at vælge ikke at afhente din pakke. Hvis du ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen indenfor 10 dage, vil den blive sendt retur til vores lager. Hvis du ønsker den gensendt, skal du selv betale for endnu en fragt. Nægter du modtagelse af pakken pga. ønske om returnering vil den returfragt Dayie ApS bliver opkrævet, blive fratrukket refunderingsbeløbet.

 

BETALING

Vi modtager følgende kort: VisaDankort, Visa og Mastercard. Du kan også betale med MobilePay.

Vilkår og handelsbetingelser
Følgende generelle vilkår og salgsbetingelser vedrører tilbud og salg af produkter på websitet www.dayie.dk, ejet og opretholdt af Dayie ApS, Ærtevej 16, 2700 Brønshøj, Danmark. CVR nr. 40978348. Anmodninger om yderligere oplysninger skal sendes til hello@dayie.dk

Bestilling
Dayie's webshop er åben 24 timer i døgnet. Webstedet kan midlertidigt være nede ifm. vedligeholdelse. Du skal være fyldt 18 år og have et gyldigt kreditkort for at handle på vores webshop.

REKLAMATION

Alle varer er omfattet af købelovens regler om reklamationsret og der skal fremvises en ordrebekræftelse eller et købsbevise ved enhver form for reklamation. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet og senest to måneder efter, at du har opdaget fejlen. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Reklamationsretten følger kun det defekte produkt og man kan derfor ikke returnere eller reklamere over andre produkter end det defekte. Når vores produkter sælges, som tilbud eller med rabatter, kan man kun få pengene retur for den del, som den defekte vare udgør og kun i det tilfælde, at vi ikke kan reparere produktet eller skaffe en erstatning.

Særligt om vores elektroniske vare (vuggemotor):

Bliver vores vuggemotor brugt med andre trækfjedre, end dem vi sælger, dækker vi ikke en evt. reklamation eller skade ved produktet. 

I forbindelse med en eventuel reklamation, skal du kontakte os på reklamation@dayie.dk.

 

FORTROLIGHEDSPOLITIK

Dayie ApS forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på nettet. Vi vil aldrig afsløre nogen information om vores kunder til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil aldrig sælge kunders navn, adresse, email-adresse, kreditkortoplysninger eller andre personlige data til tredjepart.

Danish
Danish
Danmark (DK) - kr.