Få vores nyhedsbrev nu!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her!o

Nej tak

Retur og Reklamation

RETURNERING

Skulle du fortryde dit køb, har du 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager varen. Kontakt os pr. mail eller via vores kontaktformular og informér os om, at du planlægger at returnere varen. Varen skal returneres ubrugt (dette gælder ikke for vuggemotoren), i original emballage og i samme stand som du modtog den.

Kombipakkerne består af minimum to produkter, hvori der indgår en rabat ift. hvis man skulle købe produkterne hver for sig. Ønsker man at returnere kun den ene del af en kombipakke, vil det produkt, man ønsker at beholde opnå normalpris. 

Når vi har godkendt returneringen og modtaget varen, vil vi hurtigst muligt, og senest otte dage efter modtagelse, refundere købsbeløbet til din konto. Der kan gå op til 5 hverdage fra vi har tilbageført dine penge til de fremgår på din konto afhængig af hvilken bank du har har og/eller betalingsmetode der er anvendt ved købet.

Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Vi afhenter ikke returpakker i en pakkeshop, så hvis du vælger at sende den retur, skal den sendes direkte til vores returlager på denne adresse:

Lagerkompagniet ApS

Fruedalsvej 11

4682 Tureby

Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er sendt retur til os. Vi afhenter ikke pakker er i en pakkeshop.

Du bærer selv ansvaret for varen, indtil den er retur hos Dayie og skal sørge for at have dokumentation for, at returpakken er afsendt – for eksempel en kvittering fra posthuset eller fragtmanden. 

2. sorteringsvarer tages ikke retur.

 

UAFHENTEDE PAKKER

Du kan ikke fortryde dit køb ved blot at vælge ikke at afhente din pakke. Hvis du ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen indenfor 10 dage, vil den blive sendt retur til vores lager. Hvis du ønsker den gensendt, skal du selv betale for endnu en fragt. Nægter du modtagelse af pakken pga. ønske om returnering vil den returfragt Dayie ApS bliver opkrævet, blive fratrukket refunderingsbeløbet.

 

REKLAMATION

Alle varer er omfattet af købelovens regler om reklamationsret og der skal fremvises en ordrebekræftelse eller et købsbevis ved enhver form for reklamation. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet og senest to måneder efter, at du har opdaget fejlen. Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Reklamationsretten følger kun det defekte produkt og man kan derfor ikke returnere eller reklamere over andre produkter end det defekte. Når vores produkter sælges som tilbud eller med rabatter (kombipakker), kan man kun få pengene retur for den del, som den defekte vare udgør og kun i det tilfælde, at vi ikke kan reparere produktet eller skaffe en erstatning.

Særligt om vores elektroniske vare (vuggemotor):

Bliver vores vuggemotor brugt med andre trækfjedre, end dem vi sælger, dækker vi ikke en evt. reklamation eller skade ved produktet. 

I forbindelse med en eventuel reklamation, skal du kontakte os på reklamation@dayie.dk.

 

RETURNERING AF LEJEMOTOR

Ved lejeperiodens ophør og senest den efterfølgende hverdag, sendes vuggemotoren retur i den originale indpakning og ved at købe en returlabel på vores hjemmeside. Vuggemotoren returneres i funktionsdygtig stand medmindre andet er oplyst.

Vælger du i stedet at overgå til køb og beholde lejemotoren, sender vi en regning for differencen. Vi gør opmærksom på at reklamationsretten i dette tilfælde bortfalder, da der her er tale om en brugt vare. 

Dit depositum tilbagebetales indenfor 5 hverdage, når vuggemotoren er i hænde hos Dayie ApS.

Norwegian
Norwegian
Danmark (DK) - kr.